2010. június 26., szombat

Stormhunter

Navégre. Összeszedtem - konvertáltam, utánajártam stb. Végre kész - most már kiteszem. Egy újságcikk van rólam, plusz két videó! Maga az újságcikk később jelent meg! Eltettük! Sőt nemis egy van! Maga az interjú, és a cikk is jóra sikeredett! Nekem nagyon tetszik! Az egész még az ORIGÓ.HU-s kép-eset után kezdődött! Nagyon ottvolt az "addicted" feeling!

Végül következzék két videó - amit most sikerült kikonvertálnom, feltöltenem. :D A KaposTV - Pünkösd hétfőn jött ki hozzánk. Előttelévő nap már nagy volt a készülődés, ráadásul későn feküdtem le, így reggel posszadt állapotban voltam. Ráadásul még sosem láttam ekkora kamerát - pláne hogy most én voltam a főszereplő! *-* hát nemleszek egy Bruce Willis azisbiztos! :D:D Szintén nagyon köszönöm a lehetőséget és a videót! :)



Még mindig nagyságrendekkel jobb így híres lenni, mint mondjuk egy ámokfutással, vagy valami. (: