2010. június 21., hétfő

Jack of Diamonds

Ekkora fos időt megint. Tegnap sem volt különb... végülis ha a jó oldalát nézem, akkor végre megfürödhettem ma mert három napja nemvolt melegvíz a kollégiumban! :D Tegnap volt a névnapom. Aki írt, üzent, szólt - annak nagyon szépen köszönöm. Aki meg nem, az nemtudta! :D Akiktől vártam azok mind írtak, sőt olyanok is írtak, üzentek akikről nemis gondoltam volna: pozitív csalódás. ^^ Névnap - nade ez a név: A Rafael férfinév a héber Refaél névből ered. Jelentése: Isten meggyógyít. A négy arkangyal egyike a Bibliában / Ábrahám Rafael, magyar festő. / Rafael Nadal, spanyol teniszező. / Raffaello (Raphael Sanctius), itáliai festőművész. / Tóth Ágoston Rafael honvéd ezredes, a modern magyar katonai térképészet úttörője. Nagyjából legyen ennyi! :D De én csak az az egyszerű Rafael vagyok! :D Nah azthiszem fekvés van, még a rolót is lehúztam olyan poshadt, punnyadt idő van kinnt! Úgylátszik ez szokás lesz nyáron!