2010. május 15., szombat

2010.05.14 - Eseménydús nap

Nem szaporítom a szót! Hullafáradt vagyok. Sárgulási fáklyás felvonulás... legalább 4-5km. a Regattás akció után! Aztsemtudom kivagyok! Ugyanakkor van mit válogatni 2000képből. Az időjárásos képeket tettem első helyre mert az a legkevesebb! :D Ezügyben sokminden történt a mai nap! Jöttek záporok! Láttam hatalmas tornyos gomolyfelhőket, csodálatos délibábot - Balatoni délibábot amit életemben először figyelhettem meg. Vihar volt a hegyek felett, üllő délnyugaton. Nomeg zápor utáni napsütés, plusz parkban séta! Kell ennél több? :) Metnetre bebiggyesztettem három postot: Első a panoramio képek miatt ment a FOTOISKOLÁBA, második az ESEMÉNYEK topicba, harmadik a LÉGKÖROPTIKA fórumba. Pluszban kattinthatsz a képre és akkor behozza a fotoalbumot!:)
Jah ez a kép ferde... a többivel is lehet ilyen gond. Erőm nemvolt átméretezni őket! Nah jóéjt! =)