2010. május 21., péntek

Workforce

Phuhh. Vége a Regattának, vége a Sárgulásnak. - Irány haza: Yolanda drágaságunk az egész udvart rombadöntötte, ahol az ember egy kicsit kifújná magát hajtás után... ott most falevéltenger, összetört virágcserepek, letört faágak hevernek. Még mindig nemtudom kitalálni, honnét került oda tölgyfalevél... 2km-es sugarú körben még tölgyet sem látni! A csapadékmérő kiöntött, az WS meg soha nemmutatott még egy hétvége alatt 115mm-t! Ja igen, végig ömlött az eső! Még akk is zúgott a szél mikor eljöttem onnét. Szóval takarítás ohne! Másfél hete volt jóidő... kicsit unalmas, mostis szét lehet fagyni. Élénk északi szél... borultság! Pff. Visszatérve az egyetemre, szőlőtermesztés II. tétel kidolgozás és megtanulás, majd másnap meglett a vizsga 4es érdemjeggyel. Délután workforce: Kedvec étterem! McDonalds - Meki - A munkatérben IS csillog, villog minden. Szigorú szabályok kötik meg a higiéniát, a munkát! Első munkanap, hát most mit mondjak, sosem csináltam még, tegnap start először a dolog, megmutatták mit és hogy: szerintem egész jól ment, bár a mcfreeze csavarást még gyakorolni kell! :D Akarat kérdése az egész. Szerintem megéri! Holnap valószínűleg a kasszázást betanítják aztán hajrá. Tegnap munka végeztével természetesen szembesültem a klasszikus ungárise rákkendrólspíle idővel. Szakadt az eső ahogy azt már megszokhattuk. Hazaérve szarrááztam, na mindegy, meglehetett szárítani a szajrét, meg énsem lettem beteg szerencsére! Na egyelőre ennyi!

Ezen a képen a Nyugati téri Meki látható. A világ második legszebb Mekije természetesen Magyarországon! ^^