2010. május 28., péntek

Showme

Helyzetjelentés: Keddi Gyümölcstermesztés II.: 4-es után igencsak lazulás jött, így eléggé nehézkes volt a tanulás. Ment, csak lassan, nyüglősen, negyed óránként abbahagytam stb. Eléggé para szokott lenni vizsga előtt! Persze ha csak tanulok - akkor jön ez elő. Máskülönben a vesztesek nyugalma... -.- Végül szóbeliztünk, máshogy ültem, stb. Nehogy gáz legyen. Valamiért nemszeretek ugyanoda ülni. Tételhúzásnál is érzéssel, óvatosan, semmi elbizakodás, mert különben beletörhet a fogam! Végül szerintem makkolás volt, mert a paprikát (pontosabban paprika szabadföldi termesztése) húztam: ezekután eléggé egyértelmá volt a zöldségtermesztés II.: ÖTÖS! (főleg, hogy szakközepes koromban elég sokat megtermeltem!^^) A két sikeres vizsga után megvolt az értelme a hétnek! - Nextmap: Workforce, bár szívesen lennék itt falunapon, a többiekkel nagyon rá voltunk mozdulva a főzésre! :D Viszont kell az erősítés oda, nemlehet csak úgy aztmondani, hogy bocs de nem!! ^^ És akkor még a hétfői genetika vizsgáról nem is beszélve! Na az lesz az igazán nagy harc! És még akkor nincs vége a vizsgaidőszaknak. A nyár egyelőre még odébb van!