2010. május 13., csütörtök

Addicted

Vannak olyan napok.. amikor holt szar minden. Semmi sem sikerül, ááá legyen vége. Ám vannak olyan napjaim is, amikor minden összejön! Értem én ezalatt, tanulmányaim, és annak megkoronázása! A tegnapi nap nem akármilyen volt. Zárthelyik sikerültek! Előadás jobban sikerült mint reméltem! Xiros páwőr meg egyszerűen N1 volt. (Később majd még vések egy bejegyzést róla!) EZÉRT: [ALÁÍRVA] Ezért megérte az a sok szenvedés, tanuzlás. Báhh azthittem földhözvágom magamat először! De megvan! Akarat kérdése volt az egész! Most nagy feeling van! Délelőtt jöttek érdekes lehetőségeket rejtő levelek! Nomeg ott az Origo-s kép! Volt (eddig - reggel óta) két zivatarunk is! Képek készültek. Mellé jön a tudat: hogy sokmindent eltudtam intézni a héten - hihetetlen nagy a hajtás! Speedlife van emberek! *-* Bárcsak ilyen lehetne az összes napom!!!

Update: Növényvédelem II. aláírva! Gyombeszámoló volt: 80 gyomnövényt kellett tudni felismerni és latin névvel mondani! Plusz 10 magot szintén! Ezzel bezárult a kör. Megvan a 4 zárthelyi és a beszámoló! Egy probléma megszüntetve!