2010. május 2., vasárnap

You can change the world

Holnap magyar érettségi... de nem nekem! :) Gondolom most egyesek reszketnek, mások nagyívben tesznek rá, hogy holnap ilyenkor már nagy tűzerővel vésik azt a lapot, kirittyentett öltönyben, szűkebbnél szűkebb szoknyában stb. esetleg egy-egy felfüggesztett puskával! :)) A ballagások megvoltak... hatás itthon nem érezhető. A városban viszont maga lehetett a rémálom. Egyszer vezettem ballagás idején. Többet nemkérek belőle.
---------------------------------------------------------------------------------
Nade vajon hogy telt az én ballagásom?... ami 6 éve volt! Ismétlem HAT! Ballagás? Szakadó esőben... egésznap ömlött az eső... gyakorlatilag a f.szom televolt az egésszel. A fél iskola úszott a könnyekben, hogy ballag a gyerekük. naés? Inkább happynek kell lenni, hogy 4 évet lerótt ÉLVE az iskolában, netán kitűnő eredménnyel zárt. Legjobban útálom mikor bőg mindenki pfff. Felesleges. Hazaérve megvolt az ebéd... bár nekem nemtetszett. Mert nem én döntöttem el hogy mégis milegyen... Bár a pénz tetszett. Kitéve ritkán látni annyit, pedig nem gazdagságról szólt a nóta. Márk - akivel nagyon jóbarátok voltunk - bár sztem még azok vagyunk mostis, csak mindenkinek megvan a maga kis élete amit rendezni próbál. - Ő nálunk volt azon a napon. Sikerült 2-3 pezsgőt elcsenni a vendégségből - majd azvolt életem első alkalma amikor igazán nagy diszkóba mehettünk: Dombóvár XXL (akkor volt a fénykora) - nos akkora már elállt az eső. Megkell hagyni, atomnagy buli volt! *-* WoW! Vasárnap? Délután 5 órakor kezdtem el átnézni a magyarkönyveket... :ASD Másnap irány reggel öltönyben, kocsival... Pff. Érdekesmód másnap verőfényes idő volt. Valahogy más volt a hangulat is. Nemminegy, hogy szakadó esőben vagy épp szikrázó napsütésben írod az érettségit! Bizony eltelt az a 4 óra... irodalom... pff nememlékszek rá bocs. nemtetszett, sőt gyűlöltem. Majd jött a matek érettségi. Az volt az izgi. Először egy szöveges egyenlet volt... mondom biztos nemtudom megoldani, najó azért megpróbáljuk. Egy megtudtam. Egy kis mini egyenlet. :)) (teljes pontszám) Köv feladat: ... 18 pont volt a minimum. EZ: 16 pontos volt: logaritmikus exponenciális egyenlet ami sacc 15 cm hosszú volt. Oldd meg... 5 piszkozatpapír után megis oldottam. Ellenőrzés rendben. Nahh asszem már így beadhattam volna a lapot! Meglett volna. Nemsitduom a 7-8 feladatból 4et oldottam meg, de azt hibátlanul. Egy erős 3as fölé simán megvolt. Nem csaptam össze, és alapos munkát végeztem ennyi! Jött harmadnap a német érettségi. Nos az könyökből jött.4es megis lett. Nemjelentett akadályt! :) Végül viszonylagos nyugalom következett egy hétig, majd újabb tanulás uff... szóbeli. Na ott már tudtam, hogy nagy a vész, mert az szóbeli és 10en fognak rámnézni úgy, mintha lemészároltam egy fél várost.... :S Tanulás tanulás. szenvedés... június... szerda asszem 16.a... áá úgysem kerülök sorra mert S-es vagyok. A nagy túrót... délután fél kettő - rotty... víz lever. nekem annyi! :D Bementem, egyből reszketés. Jön a kihallgatás gyerekek... a magyar döcögött, a többivel nemvolt gond. az ment. A töri volt a legjobb... 56-os forradalom - jeee a legnagyobb anyag. Német - unsere haus. :D Lehet rizsázni! Lényeg tudj beszélni! Biosz... meg sem szólalt senki. Majd mikor bólintott az osztályfőnökünk - az igazgató csapott egyet a padra - ígykelleztcsinálni! :DDD Végül 5kor kiszabadultam onnét rettentő fejfájással. Full gázzal haza az elkerülőn... délután 6kor már aludtam - köszönjük! (= Másnap azért a bucsúbulin jóóól berúgott mindenki, de ez természetes. :D Azok a régi szép idők! *-*