2010. május 25., kedd

Keep on rising

Majdhogynem képbemutató lett a blogból. Semmi gond. Velem úgyse történik olyan sok dolog. Szombat work volt. Életemben nem láttam annyi embert a Mekiben. Kiszolgáltuk őket alaposan, ment a hajtás - speed! A buszt futva értem el. Otthon is work volt, rendbe kellett tenni az udvart, mert másnap jött a KaposTV - (erről majd később) - végül a hétfő is eltelt. Aztán jöttem vissza a koleeba. A mai nap eszméletlen jó volt. Mi a maga nemében! Reggel, nos úgy keltem, hogy ááá lópikulát nemtudok gyümölcstermesztés II.ből... reszkettem, minden bajom volt. 6kor a kezembe vettem a füzetet, de háromszor visszaaludtam, háromnegyed 8kor felkéne kelni és indulni vizsgázni nem??? Odaértem. Gitta tanárnő szólt. Egyből előre rontottam, mondom ha már ennyire low vagyok akkor gyorsan pottyanjak ki elsőként! :D Beültem... tételthúztam - eléttemlévő leányzó: vegyszeres termésritkítást húzott... na az halál. Húztam énis, de gondolván, a közepéből, és ami úgy elbújt... kihúztam... erre kurvanagy mosoly!: Gyümölcsöstelepítés... azthittem kiugrok a bőrőmből! :D:D:D Végül kellemes szóbelizés után csattant a 4-es - a Jhóó! :D Nem kicsit pezsdítette fel a napom!!! Ráadásul verőfényes napsütés volt... 22°C-al! Bár a szobában 30°C volt mert megrekedt a levegőő! Neembaj, bírjuk! :D Kitakarítottam a szobát, majd jött a lustálkodás! A nap másik felét meg majd a fotopackban elmesélem!!! :D Az_sekutya! :D

(Mert a lényeg a vertigó! ^^)