2010. május 14., péntek

XII. Balaton Regatta

Nos elékreztünk ide is!!! Balaton Regatta! Azt kell mondjam. CSILLAGOS ÖTÖS VOLT! Ma reggel átugortam a bázisra és elkértem a 400mm-es teleobjektívet a géphez! Mondanom sem kell, ötször akkora, és olyan nehéz volt mint a gép. Szóval fényképezéskor az obit kellett fogni, nem pedig a gépet! :D Nagy készülődés, összepakolás! Misi vitt minket, Én, és Písz még gó. Három igazi nagyágyús ripityára készült lőni a partot! :D Odaérve már gyülekezett a nép. Maga a Regatta arról szól, hogy minden évben ezidőtájt a Veszprémiek és a Keszthelyiek összemérik az erejüket a Balatonon, 2km-es távon! - 10 ember plusz egy kormányos van egy hajóban. Maga a rendezvény, igazi látványosság, sok embert vonzott, de legfőképpen az egyetemistákat! Sok sok próbálgatás, vízreeresztés után indult a felnőtt női csapat - ekkor már lőttük a képeket, a srácok beszálltaka hajóba és átvették a szerepet! Én közben mentem táncolni - Georgikon Táncsoport hajrá! :D Átöltözés, utána fotózás, majd vissza fellépés! Bár ilyen békafingnyi színpadon egyet léptem, azt a párom már majdnem esett a semmibe! Szóval heringtánc volt a konzervdobozban kábé! ^^ Na de majd sárgulási bálon. A mait eltesszük egy próbának! :D - Közbenbeértek elsőéknt a Veszprémiek, majd ugyanezt a felnőtt férficsapattal is megismételték, és a hallgatói nőivel. Azután már a hajón voltam, így mellettük haladva tudtuk lőni a jobbnál jobb képeket! Nemegyszer kapott minket el a zuhé! Két zápor és két zivatar volt Keszthelyen!!! Én ázhatok de a gép nem! xD. Amikor a zápor elvonult, a hallgatói férficsapatok mérték össze az erejüket! Szakadó esőben indultak útnak! Éreztük, hogy az utolsó menet sem a Keszthelyiek győzelme lesz. Ám tévedtünk, mert a hazai srácok úgy lehagyták a veszprémieket mint a szart!!! Eszméletlen látvány volt, szinte mindenki tombolt a kísérőhajón! Szegény kormányos a lábam között kukucskált ki! :D:D Végül hiába a 3 vereség, de az utolsó kör a miénk volt. Még sosem volt ekkora ováció mint akkor. A másodfokú viharjelzés ellenére seggest csobbantottak a csónakból. Repkedtek a ruhák, minden! :D:D Akárcsak az eredményhírdetésen! :):) Közben nekem sikerült összehaverkodni az EFOTT-os fotóssal, úgyhogy lesz végre ismerős a feszten! :D Objektívcsere, akkor volt lehetőségem kipróbálni egy 12mm-es sigmát! Nemvolt semmi! :D Egyébb pozitív dolgok is történtek velem! Na de most egyelőre ennyi! 1200 képet kell feldolgozni, és akkor még ott az esti sárgulási fáklyás felvonulás!!! :D:D

Hm micsoda lábak! :D


Volt közönség bőven!


Teljes tűzerőőőő fiúúúk!


Tábornok! Veszprém elesett!!!