2009. augusztus 15., szombat

(8) You Loose Me (8)

Ugyanazok a napok (majdnem) - kaptunk egy éjszakai meglepit péntek hajnalban - 21,5mm-nyi eső hullott. Azért az elég szép mennyiség! Estére tiszta lett az égbolt - így fotóztam! Ma reggel furcsán ébredtem - nyugodtan, erőtlenül - közben eszembe jutottak olyan goldolatok amik eddig még nem voltak észben - csak mondtam őket... Drasztikus gondolatok... drasztikusak a jövőre nézve - de nem az én jövőmre! Ott helyben jött a fogadalom - nem követek el mégegy "világomat veszélyeztető" hibát. Talán így lesz jó - nagy vér árán de elég volt... Rafeee! Felkelés - nyomás tovább!!! Hogy milyen hibát? - arról nem akarok beszélni. - Mondjuk at az én hibám amit a jőszívűségem és a remény okozott... Ennyi. Nos a neptunban néztem - 13 tárgyam lesz idén, érdemes előre felkészülni a rohamra. Lesz mit itt alkotni. :S De ezt majd akkor amikor ottleszek! Na gó mosogatás és egyébb nyalánkságok -.-
(Az első képen a meteo állomás és egy Iridium csíkhúzó műhold látható a jobb felső sarokban. A második képen vulkanikus naplemente. A 3. kép háromnegyed órás felvételt mutat a csillagokról!)