2009. augusztus 10., hétfő

Black Magic @ VIVA Club Rotation

Uff. Garantált 10/10es buli volt! Telefon, msnpowa. Szombat este BlackMagic (090808) Indulás előtt shopping a tescoban. Insane vett CD-t a verdamuzikhoz. Ott találk - de még mielőtt bementem - leszólítottak. Két jó kinézetű aranyos és igen illatos leányzó! - Érdeklődtek a stílus, meg a barátnő megléte után! :) Myvip elérhetőség megadása után gyorsan sopping, cd írás - és gó balaton! Fonyódon még felszedtük a jó öreg Boss barátot! Irány a Black Magic! - Volt parkolóhely szerencsére. Éjfélkor értünk oda... Belépve pálmáfás kert. Fényűző bárpult fogadott minket. Majd irány a belső diszkótér ami egész frankón le lett szigetelve. Lótúrót nemhallani az udvaron. Belül meg oltári nagy a hangerő. A Belső tér látványos - lézernyalábok, mozgatható tetőrész. Ezernyi led. És a Pioneer DJ szett! Természetesen heringbuliban főttünk az elején, aztán sikerült helyet szorítani! Majd lett annyi rés, hogy egy kicsit tudjak szabadon mozogni. Ekkor megjelent a VIVATV-s kamera és elkezdett engem venni! Akkor már letoltam egy jókora adag "lépést" nekik amennyi eszembejutott. Kiv vagyok, hogy leadják-e! A zene nagyon ütötte a mércét - megvoltam vele elégedve! Az idő hamar eltelt - nem is foglalkoztunk vele. Inkább volt fura hogy ürül ki a diszkó! Közben szabad lett az emelvény. Fel is mentünk rá hárman - aztán megmutattunk mit tudunk. Néztek lentről rendesen. Márcsak azértis volt jó a buli mert utána délelőtt fél 11re értem haza! :D:D

Tetszik Boss megjegyzése a hajamra: Rafi a hajadtól három ember már meghalt, a negyedik kórházban van, az ötödiket most viszik be! :D