2009. augusztus 19., szerda

~ Red ~

Szokásos napnak indult... Reggeli netfésülés - counter strike, simcity 4 és muzikk... Aztán jött az sms. Olyan sms aminek azért örülök! :D Kész lett az új pólóm. Tegnapelőtt vittem be - elég hamar finish. Pedig jövő hétre volt megbeszélve! :D Sebaj! Egy nehézséggel kevesebb. Bementem érte - zahlen - aztán el is hoztam a drágaságot. Elől a sas - hátul meg egy szintén klasszikus kép: a Tecktonik killer lett rárakva! Ezazz! :D Az ajkam még mindig dagadt - sőt egy nagyobb eret találtak el a tűvel, mert ömlött belőle anno a vér. Igaz megint túrót nem éreztem, csak azt a műanyag csövet amibe belehúzzák a pc-t. Legalábbis azt láttam vagy valami. Szegény apám meg szenvedett a két csillaggal a karján. xD Az is fasza lett, de én a tetkót kihagyom! ^^ Na let's gó tú Bed!