2009. augusztus 24., hétfő

× Countdown v.1 ×

Pfff. Egy unalmas nap - habár az eleje olyan friss levegős - lazulós - fíílinges - netezős volt. Nos még a naplementés képek is felkerültek a Spaceweather-comra. Délután viszont piszkálódós volt.

Engem is utolért a képlopásos dolog. Bár a csávó nem írta ki mellé, hogy az én vagyok, vagy ő van a képen. :S Foggalmam nincs arról, hogy minek van kint az adatlapján az én képem :D Ha esetleg ezzel akar csajozni – előbb utóbb kiderül, hogy az a kép nemazt az illetőt rejti… Nomeg: I’m the One and Only^^ Amúgymeg elég gáz, mert most vagy nincs a srácnak önbizalma, - vagy felsőbbrendűnek tekint, vagy buzi, vagy tecktonikot szereti (ottis legalább treaxyt rakná be vagy a sast)?? Vagy a tökömsetudja, nem fogok én találgatni. – Nemérdemes. Egy van belőlem, egy is marad belőlem akkoris, ha kitörlök mindent mindenhonnét! :D Talán a teherautó nem csap el. xD!

Email check: rengetegen akarnak felvenni iwiwre – myvipre… sok ismeretlen – akik fényévekre laknak tőlem, és még arrafele sem jártam. Pláne az életben nemis láttam azt az embert! Nos ezeket intenzíven elutasítom! ^^ Gondolomén 14 évesen felvesznek egy 23 éveset… aztmondván hogy járjunk – és akkor az illető hatezer km-re lakik… - speciel olyan esettel találkoztam ma: – hogy msn távkapcsolat = Járás. Jó persze kurvajól néz ki a csaj, de az ilyennek is csak a jóindulatú DEL repül. ^^

Közben már készülődés van az egyetemre. Pakolok ezt-azt-amazt. De a 27.étől (mert nekem akkor kezdődick) ködös az egész. Annyira ködös, hogy a látótávolságom NULLA! :]