2009. augusztus 18., kedd

[ b'omarr monastery ]

pfffffff. u.n.a.l.o.m - a napok összefolytak. hétvége ugyanúgy nézett ki mint a hétköznapok sokasága. Nem történik semmi! Jó azért mégis. Antiszoc üzemmódban végig S4ezek (Simcity 4 Deluxe Edition) napokat vandál drumnbass zene alatt. Egy közepes méretű terepkockát 1 óra alatt beépítek - lazán laknak rajta 200-300ezren. :S Amikor nem simcityztem akkor ottvolt a Star Wars sorozat! A hétfő azért változatosabb volt. Mentem a LocoTattoba - belövettem a második piercinget. a másik oldalra. Jól be is dagadt a szám tőle... - Képet lusta voltam csinálni! Mindenesetre a másikat megszoktam - és ez a második érzés a számban meg már nem újdonság. Este lőttem egy 25 perces képfelvételt az égboltról! - Megnéztem a végén: azigeen!: közlekedési dugó van odafeNN: - talán értetek angolul kicsit!: Spaceweather oldal - és maga a kép: KÉP Nekem a két Iridium volt a cél - de egy kicsit több lett! :D Na takarodok aludni! ^^