2009. augusztus 31., hétfő

¤ On tour ¤

whőőőááá Gólyatábor = 10/10!!! - igen előjöttek dolgok... mint pld a hányásos hányás... de eztis úgy halllottam. ^^ 4 napig jóformán nemaludtam semmit. Volt városnéző túra (modellvasút, Festetics Kastély, vadászmúzeum), volt rengeteg vetélkedő - finom kaják! Rántott sajt mmm! :D Volt hülyeség ezerrel! - Sajnos a rosszidő miatt a bulekpróbát nehézkesen - szolídan raktuk össze. - Volt kettő bexibuli eddig - mindegyiken lentvoltam. - Nem ego... de nem egy embertől hallottam, hogy jól táncolsz stb. Nos én nem vagyok megelégedve magammal - őszintén! :D Csak a kedv hajtott rá. Tegnap longdrink ment jó öreg Insane baráttal! ^^ Azis egy ocsmányjó buli volt! - sikerült az egészet röhögések tucatjával átvészelni, nemtudom ... biztos a fáradságtól volt. A mainap meg alvással telt... alvás alvás megszakításokkal. Pff azthittem meghalok! :D Na de most gó aludni! =)


A képen szigorúan csak jóbarátokkal ^^ (!!!)