2009. augusztus 4., kedd

* Adrenalin1 *

Egy szokásos nap, délelőtti kockulással - 30°C-os meleggel, fedezékkel. Jót csézik az ember olyankor a többiekkel. Délután kimerészkedtem a lakásból.: Mi az a görgőfelhő ott északnyugaton? Jólvan - láttam már. Egy kis idő múlva azonban már morajlott az egész. Akkor ugrottam ki a kertbe. - nézem... háát hiába tűnik vészesnek az ég ha elkerül. Abban a hitben voltam. Mert sikerült megfeledkeznem a szélnyírásról. Később Kaposfő már két hatalmas vihar között volt. A déli dög egy része súrolta a falut... Nos ez is elég volt ahhoz hogy özönvíz után mindenhol álljon a csapi 15 centi magasan. Szélvihar... potyogjanak a cserepek... :S Alapos munkát végzett. 35mm-nyi csapadék esett. Több eső esett fél óra alatt mint MÁJUSBAN ÖSSZESEN! Ennyi! :D - Itt megnézhető az összefoglaló egy darabig: Rafeees' World - és ott a viharvadászatra katt! ^^ A vihar elvonultával jött a hűs szellő és a nyugodság. - Térdigérő sárban fotóztam a villámokat! xD Kötelező kellék! :D Jó képek születtek azintúgy az előbbi linken nédd' meg!