2009. augusztus 23., vasárnap

¤ Highstyle ¤

Pedig szar idő volt... és még a buszt is lekéstem -.-, Majd jött apám a fuvarral! Megmentette az életem! Anya a rokonoknál segített megigazítani a hajam - aztán irány Insanehez, mert ugye tegnap elhatároztuk, hogy megyünk Alfa Clubba! - Hátt igen fajaa volt - én a vadiúj vörösben. Egyből észrevettek, és később ment a span is. Nagy arcok voltak, jófejek és természetesen ők is tolták ezt a jó kis műfajt! Telószámcsere - megvártuk az albiban a lányokat - aztán irány le a többiekhez, majd végül egy nagy bandával mentünk el a diszkóba. A belépés könnyedén ment! Kemény kidobóbácsi akkoravolt mint a Sears Tower ^^. Majd már eleve olyan kedvem volt, hogy abból csúnya tck a parkett kellős közepén. - A többiek is beszálltak, így uraltuk azt a részt! Találkoztam rengeteg ismerőssel, de mire tetőfokára hágott volna a buli, fogta a srác azt bezárta a banzájt - így hajnali 2től 5ig városflanga volt különböző ökörködéssel! Igazából ezt úgy írom itt (13:39), hogy egy órát aludtam, szóval asszem died! ^^ Ja igen azért a kintkemp sem volt kutya! 8D