2009. október 29., csütörtök

Autumn leaves

Böff - jól elfogyasztott Royalos pizza után jöhet egy kis blogolás. Azt, hogy miért most írok... jöhetnek az okok? Szépen sorjában... Péntek délelőtt kockulással telt. A délutánt kis kertészkedéssel sikerült eltöltetni. Szombat - az olyan... gyors volt. Nemistudom mit csináltam... Cicca visszagó a kóterba - így énsem szórakoztam az otthoni unalommal. Inkább nyomázs vissza. - Abbólis bealvás lett! Nemgond - jólesett. Igen jólesett. Vasárnap délig kókladozás az idő átállítás miatt. Megfogadtam, hogy minden órára bemegyek a héten. Rossz ötlet volt. Hétfőn 12 órám volt, ennek köszönhetően nyomorékká változtam este. Aztsemtudtam kivagyok, ringatni sem kellett. Pfff. szánalom. Kedden a naposin sikeresen megkaptam a kezembe az ásót a kubikusmunkájával együtt, örültem neki - ffasza volt szuttyogni vele. Munka célja: a régebben rossz helyre ültetett 2-3 éves szőlőtőkéket át kellett telepíteni másik helyre. Nemértem... akkor mi a büdös faszért nem rakják eleve oda??? Nem értem... na de mindegy. Naposi után agrokémia - sikerült a kisérlet annak ellenére, hogy az elejét el is toltam, nem tudtam pontosan kimérni a műtrágyát a kapkodás miatt. Aznap még volt egy zöldségzárthelyi - háát ha nemlesz meg, akkor nemtudom mit tegyek. 3 évnyi tudásból szanáltam össze neki azt amit kell. Csak jólesz az a zh! :S Éjszaka sikerült vele álmodnom. Bexibuliba is leakartam menni de durván fáradt voltam... esélytelen... majdnem sikerült de akk milyen lettem volna szerdán??? Inkább ne... Kellemes reggeli kelés volt mondhatom... Reggel agrokémia, kínomba jegyzeteltem mindent... mindent... Elugortunk kékhajúval shoppingolni, fényképeket nyomtatni, meg vettünk egy karmosbékát: Zsolti a béka vol.2. :D Reméljük nem okozott neki nagy sokkot a zötykölődés. Volt néhány órám még ezekután... Most tudtam csak írni, nemmentem szőlőre mert a radaron látszik, hogy jön az eső. Nincs kedvem telepítés közben megázni! :S Sry! Bozottal megcsináltuk a Bexisplakátot ami majd ki lesz nyomtatva. De majd lesz egy netes változat is. :) ... Nagyjából ennyi... GLHF 4 me!