2009. október 7., szerda

Wings of Love

Őőő! Mozgalmas hétköznapokon vagyok túl. Épp ezért írok most! Gyakorlatilag csak rohantam siettem amikor kellett. Viszont el is pattant az agyam, így egy csomó órára rövidke sztrájkot hírdettem, és nemmentem be! De ennek is vége lett mostanra! Naposgyakorlat menü: üvegházfestés! :S Kedd este fáking - elég nagy balhé volt a partyfényképezést illetően! De ezt az ügyet is sikerült eredményesen elsimítani, így minden 2. héten én fotózok a Bexiben! Legközelebb Hamvai PG.n találkoztok velem. nomeg iwiwre úgyis kirittyentem, hogy milyen buli mikor lesz stb. Viszont sikerült csalódnom egy jóbarátban - jó hát én a kurvaanyázást elég nehezen tudom megbocsáJJtani... ezvan. Egy barátság nem a kurvaanyázásról szól! :S Imivel toltunk kis Cossacksot! 2vs2 volt - két veryhard ellen! Csak 22000 pikást gyártottam a játékban (abból 17000 esett el a csatában) és még holvannak a gránádierek! :D:D Csütörtök este a környezetgazdászoknak volt a szakest, ingyen fröccsel... nos akkor kékhajúval elkezdtük játszani a húzóra játékot! 12. pohárnál asszem elég is lett. Még kettőt megiszunk akkor tuti szalagszakadás! :D:D Péntek reggel enyhe másnaposságpowa majd két energidrinktől nopara! Jelenleg itthon kemp, az idő igen ősziesre fordult. Pláne hiányzik kékhajúúm! =)