2009. október 13., kedd

Frozen ~

Vége a hétvégének! =) Téliesítettünk, szinte minden kész! Szombaton még volt egy kis sopping. Este 8 fele elkapott az eső, majd továbbszakadt, mire hazaértem már heves záporeső intenzitással küldte neki. Gyorsan fedezék meleg teával, alvással. Másnap reggel náztem a csapadékmérőt - először úgytűnt, mintha nemlenne benne semmi, jobban megnéztem - látszott hogy a 40mm-es beosztáson túlcsordult a csapi. Pfff ezigen! Egy éjszaka 42 mm összesen. Szépen megöntözte a dolgokat! Jó is volt bekészülni időben! =D. Ezen a héten meg már kopogtat a tél... brrr. Tegnap szarrá áztam dísznövénybeszámoló fele menet... de legalább volt értelme mivel: megfelelt... ;) Akkor már látszott, hogy északnyugat felől kapjuk a sarki levegőt. De ez csak éjjel vált bizonyossá - kékhajú mellett felébredve hallottam azt a batárnagy dübörgést... legalább 100km/hs széllökések. brrr... Reggel másvilág fogadott... rettentő hűvösnek érzem ezt a levegőt. Van 6°C és fúj hozzá a 60-70es szél. Szélhűtés miatt 0°C körül érezhető a levegő. Ausztriában meg ömlik a hó. miez ha nem őszvég vagy télelő? :D:D