2009. október 22., csütörtök

Surrender Your...

Nosss... csütörtök - 22... öhm elvileg ez egy jó dátum. Na jó... 20.a azvolt. HPG. (10/100) High Előző évben voltunk Insane jóbarátommal Disco's Hiten Veszprémben - az Arénában: 4500 fő - 6 híres DJ - ultrahigh fénytechnika - 4500ftos elővételi jegy! Mindent ütött, mindent, ez volt a Royal! A Royal! Soha nem felejtük el! Volt egy kis Rush - meg Veszprémi high srácok szóval ment a dara rendesen! Bár bent vizet ittam - akkor már józanodtam de emlékszek mindenre szerencsére!

Viszont a mai nap nem így telt, hanem kicsit gáz volt. Kezdjük azzal, hogy éjjel azt álmodtam, hogy ismerős leesik a koli 7. emeltjéről 2 méterre mellém, és szörnyethal... na már reggel nem kicsit voltam dingelve... blöáhh, majd kirepült belőlem a morgeni kakaó és emellé még társult a 6 órai kelés (előtte lófasz 3 órát aludtam...) . 1 éve nemkeltem olyan korán -.- fasza... Anyát bekellett vinni a laborba - még kijövet sem voltam felébredve igazán. Találkoztam Imivel, jó öreg 405-ös szomszéddal! =) Majd vettem egy övet - egy ilyen fekete,fehér bütykös övet. Faja mert olcsó volt és lehetett nyesni a hosszúságán! Gó haza, majd gó temetésre. - Anyának kellett bemenni! Én elbójtam a kocisban és vízgazdot tanultam ^^. Majd gó haza, aztán délután úgy döntöttem, shopping - máskor esély se lesz rá! Irány Corso - majd a 6. üzletben megláttam a Converze Ozzy cipőt! Mellé 50%-os leárazással??? AZONNAL!!! AZONNAL! Hogyaviharbaneee! :D Fekete nadrág vadászat volt - azt is mgtaláltam a 8. üzletnél. Azis passzolt, plusz leárazás! Háháháhá! Shopp. A telómat elvittem kipucoltatni, de a régi borítást is átcseréltem rajta. Most mintha újat vettem volna annyira jól néz ki! Kapott gy sztereó headsetet, eszméletlen a basszus benne! Probléma megoldva! Igények kielégítve! Visszafelé benéztünk Insane-el Sipihez! Meglátogattam mert mostanába a város felé sem tudtam katatni! Jó volt újra látni! Boss dolgozott - na őt majd legközelebb! Néha érdekesek az itthoni napok! A jó oldalt nagyban tetézi, hogy ma vagyunk egy hónaposak kékhajúúval! Együtt kellene lenünk, de neki egyik ismerősét temetik, szóval az fontosabb! :O Na majd bepótoljuk! Én (remélem) egybenmaradok! Na csíírió!