2009. október 5., hétfő

Not exactly voices ¤

Bár most faxingberlin szól! Az idő csodás - én jelenleg lógok óráról! Miértis? Mert fekélyt kapok lassan, olyan kurvaéhes vagyok! =) A hétvégém gyorsan telt. Nagyon gyorsan! Szombat este meglátogatott Boss és Sipi! Kellemes kis baráti társalgás volt teával meg sütivel! xD Aznap éjjel óránként keltem fel... nemtudom miért... minden bajom volt. Vasárnap szuperkómásan belaudtam a buszon! Azt sem vettem észre, hogy a kezemben csörög a teló. Már alig vártam, h kékhajúúmhoz gó! Végülis odaértem! Megint volt hajfestés - most már tényleg színe van elől a hajamnak! =D Nomeg kellemes vendéglátogatás! :D Szegény kéket lefosta az ideg! Nemcsodálom! ^^ Aznap vízszintesbe kerültem: egyből off! Annyira hogy vááá. Ma reggel ébredtem úgy, hogy ott feküdt mellettem - olyan mintha egy éve lenne! Egy éve ragaszkodok érte... Most ott fekszik, az ő szemeibe nézek, ővele járok és az ő füzetébe firkáltam földművtanon! xD Bizony lehetne erről a dologról beszélni napokat, hónapokat: egy regény csurig telelenne! (: