2009. október 2., péntek

Fekete és FehéR

Hóm! Hűvös, esős, erőteljes őszi idő van... Vége a hétnek és a pörgésnek, és időm is van hogy írjak. Kékhajúval együtt gó a buszmegbe, majd onnan már haza egyedül. Átaludtam az egész utat... Tudok írni jessz: Faja hét volt, nagyon sok eseménnyel - közöttük rengeteg alvással, együttléttel, unalmas órakemppel, stb... Hétfőt kurtítottuk - néhány órára abszolút nemakartam bemenni. Majd a keddi naposit is kihagytam - de még ígyis este végeztem az órákkal. (a szőlőbeszámoló sikerült) Társastáncon csak kamilláztam... több mint 40-en voltunk a szokásos 10 helyett. Erősen kiv leszek rá: ki marad évvégére! x] Keddi este lazulás volt Bazsiékkal - nomeg beélesítettük a hajamat is - úgy vált láthatóvá a kékeszöldes hajsáv! (L) Nos a Bexi nem volt ütős, de aki jelengó: az pörgött rendesen! Jóó kis forraltbor: LÁV! A buli úgy telt el mint a rakéta. Voltak érdekes pillanatok - de mindegyikről úgy értesültem! :D Szerdán kómásan kékhajúmmal kempeltünk ááágróókhémián. Mondanom sem kell - majdnem flesh volt, nemistudom, hogyan éltük túl azt az órát!. Este Walle HDben! Majd megint alvás! Alvás... alvás! A hét felét átaludtuk... (melegfronti hatás, stb) Csütörtök is faján telt: viharvadászattal: [Extra - és ott viharvadászatra katt] no meg görcsoldással ;D! Péntek meg a növénykórtan zárthelyivel figyelt befele... de ottis tele lett a tököm, mert majdnem 2 órán keresztül repesztettünk. És akkor csodálkoznak ha sokat hiányoznak az emberek erről a gecisok óráról. Én sem fogok meggajdulni! :D