2009. október 16., péntek

DreamdayZ

Vége az egyetemi hétnek! Előbb akartam írni csak a szobakitakarítás... öhm, majdnem walle lett belőle! Azért legyűrtük a szemetet! :) Kedden heavy deltabulájj volt. Nos annyira heavy hogy sok ember kapott taposást, könyöközést - neharizzatok de a Pálinka Dalnál nekem off volt! Tomboltunk hevesen: Edinae, Bazsa, Szandrus, nomeg Én. Néha Hubi is belesett de az a sunyi meglódott így nemtudtunk nagyobb teret pogózni! Nekem Edinadrága taposása meg könyökölése tetszett! De Lulóca is majdnem ütött, egy bizonyos esetben! :D A napok faján teltek, néhány órával tele lett a tököm, arra nemmentem be, nomeg növényvédelmi ZH volt csütörtökön - arra kellett készülni. Csütörtök este láttam egy olyan plakátot, hogy 2dl forralt bor: 100, 3cl eristoff: 100, 5cl vilmos mézes: 200ft. Nos az aznapi este ezek vedelésével tellett - fillérekért sikerült intenzíven meglendülni, Kékhajúúval együtt!. Péntek szobarendrakással telt! Az egész héthez a hozzáfűznivalóm az, hogy csak előre! Élvezzük az életet! =) Bár nem vagyok oda a Vízgazd ZHért és a Kémia felvehető ALP2O5 tartalom beszámolótól... xD Na have fun kedves olvasók!