2009. október 30., péntek

Or?!

Vége a hétnek... hóm, egy halom tanulnivalóval! Este alkalom nyílt a fotózásra! Bár azok a rohadt felhők megint elborították az eget, egy pillanat alatt a környéket is! Russellel lementünk a halastóra fényképezni! Elő a zöld vilámmal, hajrá! Megálltunk a régi stégnél, majd lementünk a gáthoz! Kétoldalt víz, a többi erdő, meg nádas! Fényképezek fíílingesen, erre durván elkezdett csörtetni a nádas. Iszonyú trappos, recsegős hangja volt! Az égbolt felhős, a hold alig látszik... csak a fehér töltést látni, meg a fák alakját az égbolt előtt... nem kicsit voltunk beszarva. Egyre közelebb jött a trappzaj. Kinyitottam a nagy tükörtartót, Russel a hátam mögé... beállítottam a fényképezőt és vakuztam, ahogy csak bírtam. Szarrá vakítottam az erdőt, ami csövön kifért, néhány vaku után a trapp alábbhagyott. Gőzöm sincs mivolt az, de egy róka miért menne vízbe??? Hal meg nem trappol ugyebár! Az őz meg kussol... Beslisszoltunk a gát közepére, mondván, ha az a valami jön, akkor csak egy irányból jöhet felénk, fel a gátra. Talán még letudjuk ütni, mielőtt mindkettőnket legyűr! :D:D 15 perc múlva lassan visszaosontunk a kocsihoz, Russel előre, én hátrafigyeltem, folyamatosan vakuztam, nehogy az a szar meginduljon felénk! Visszafele már rájd volt. 70el a földúton, széttpétük a verdát! Néhányszor körbegó a faluba. Aztán már túl hideg lett. :D:D Nah jó8, elég volt ebből a napból!! xD