2010. április 16., péntek

Diáknapok series 1-2

Noss. Kezdetben indult ugye a nulladik nappal! Auladiszítés, sátor felállítás! Este levonulás, és sátorbulik. Öt csapat van: Ősök, Sördögök, Hippia, BorRóka, SörwoodiFertő. Asszem a nevek nagyon tetszetősek! A nulladik napon az Ősök tarolt a bevonulással - egy ilyen "csillagkapun" ugrottak be mátrixosan - fegyverekkel! A sörwoodiak nagyon jó muzsikát csaptak. Bevallom őszintén, nemlennék zsűri! Túl sok a jó dolog! :D Apropó zsűri! Nemmás mint a növényélettan tanárunk! És olvassa a blogomat! Minden tiszteletem tanárúr! ;) Mi hárman fényképeztünk, megörökítve az eseményeket - ez nulladik nap ment. Persze a végére már ki sem láttam a fejemből. Majd felvonulás napján reggel hatkor felébresztettek, pluszba olyan beteg lettem mint az atom. Tiszta taknyolás, hang byby O.o! A felvonulás látványos volt a borongós idő ellenére! Megint turistalátványosság volt az egész! A főtéren a kortesbeszédek szinte mindegyike nagyon tetszett. Legjobban a Csipi Hendrix a Hippiáktól, és az Ősök Államvizsga féle versük. ;-D A felvonulás után nagy pihi következett, akkor már elég rosszul voltam, láz is volt... lementem zsepiutánpótlásért húshoz! Aztán elmentünk szülői értekezletre, jókora sétával. - Meg kell hagyni nemvoltam rossz helyen! jó kis délutáni séta után csellengés, pihenés... De voltam már OTP is! xD (nem pénz... támogatás xD). Este Zorall, Gangxsta fordította fel a világot! Volt Delta is, de ott már annyira szarul voltam, hogy inkább off! Na de most megyek mert Paintballparty lesz! ;-D

A "NORMÁLIS" DIÁKNAPOS KÉPEKET FELTÖLTÖM A GEORGIKON.HU-RA! A TÖBBIT KERESSÉTEK NÁLAM - SZIGORÚAN DIÁKNAPOK UTÁN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!