2010. április 19., hétfő

After

Vége a diáknapoknak. Tetszett, azonkívül, hogy rohadt beteg voltam. Reggel óráramenet. Kinéztem az ajtón - tőlem balra az ajtó mellett pokrócban aludtak... a folyosó közepén nagy demizsonos hordó... - az aula üres - takarítók dolgoznak nagy erővel! Az időjárás kellemes. stb. A paintballpratty után - ugye azelőtt már meséltem a dolgokat - következett kis posszadás, majd egy jókora esti buli. Bár még beteg voltam, szóval nemment a dolog. Másnap reggel Hústól kifele - kómáltam egy jókora adagot. Képmásolás egyébb. Aznap prattyon nála volt a gép - egész jó képek lettek szóval azokat töltöttem át. stb. Ebéd... egyébb megvolt. Este retróparti helyett inkább jött az alvás - aztán tartunk ott ahol tartunk. Elvagyok... - sokmindent sikerült elintéznem. Még a szoba rendezésre vár - lett egy csupasz fal sajnos, de majd kitöltöm valamivel.

Utólag így belegondolva a tegnapi szakításba: - igen sokan mellémálltak - sőt, olyanok akikről nemis gondoltam volna! O.o Szerintem más is belegondolt, hogy mekkora a tűrőképességem van... meg mekkoranagy türelmem... A közelebbi ismerősök, barátok meg az egész 2008.09 óta tartó sztorit tudják szóval... :S Na... nem én vagyok az első, sem az utolsó! :S Nomeg érdekesmód se düh, se gyomorideg nincs. Kicsit fáj, hogy kárbavesztek a jó dolgok amiket együtt csináltunk de valamit valamiért :/ Azthiszem ennyi, erről a témáról elég volt ebben a blogban Köszönjük!


A diáknapos képek KEDDTŐL elérhetőek nálam - keressetek meg érte kösszi! (: