2010. április 10., szombat

Lightning strikes

Sok dolgot nem írok le a mai nappal kapcsolatban - no comment! :D Posszadt állaptban csak nézek ki a fejemből... néztem a régi videókat... aztán gondoltam, ilyen még úgyse volt itt! Néhány villámcsapás következik tőlem - szerencsésen elkapott pillanatok...

Itt épp egy plazmagömbös villám csapódik be valahol a szántóföldeken. Akkora energiával, hogy érezhető a felvételen a sziszegés (elektromágneses hullám).


Ablakba állított kamera... hang nélkül sajnos, de a látványt megérte!

Puskadöndülés hangja volt. Egyből csattant, csak épp szakadt az eső, és amiatt nem hallatszott vészesnek. Egyébbként ekkor gép előtt ültem és csak a villanásra figyeltem fel - közben már jött a hang! :D

Remélem idén is lesznek ilyen esetek, nemtudom hol, és mikor. Az majd még kiderül! Az előző nyárról inkább képek vannak, nomeg a legnagyobb vihar amit életemben valaha láttam!: 2009. Június 16. Na az volt a nagy durranás!