2010. április 22., csütörtök

Summer of 69

Puff. Kellett megszólalni a zenének! :D Épp a képek között bányásztam, rátaláltam azokra a gyűjtött képekre amik mentek myvipre a 2009es nyár "megemlékezésére" - vipről már levannak törölve, de a gépről soha...! *-* Bizony régen volt már az a nyár, mindjárt itt a következő! De azért egy nyár az nyár. Munka megvolt! Balatonozások, bulizások megvoltak. Csakis remélem, hogy lesz még sok hasonló jó bulis nyár! Volt nagyonjó "indítóbuli" még a vizsgaidőszakban Bossékkal. Kollégiumban sem állt meg az élet a "Fordosok egy sorba" akcióval! :D Még ottvolt sárgulási bálon az angol keringős fellépésünk! Nagyon tetszett a tömegnek! :) Voltunk nagyon jó hardstyle buliba Siófokon - délelőttig! *-* Insannel: anyaaa! lőttünk egy szupercellát. Bizony tesó először jött el, akkoris szarrá áztattam. De jóó buli volt! :D Az utolsó pár nap a kóterben is emlékezetes volt a franciaágyazással! ^^ Volt Corsokemp nemis egyszer. Kitört a Sarychev vulkán - jól beszínezte a naplementéket a kéndioxidjával... azok a naplementék! wow! Kempeltünk nemegyszer Fonyódon Bossékkal! Country est - come on baby light my fire *-* Nyár közepén Serenity - ezt csak én és még egyvalaki érti! (= Első igazi villámképeket nyárközépen lőttem szintén amikor két nagy drabális vihar közé "szorultunk". Végül kockultam is egy párat - nem kizárt, hogy mostanában is előfordulhat ez! *-* Voltunk a Black Magicben - egypáran megnéztek bennünket az igaz! xD Belőtték a két ajakpiercinget is. Egyiket júni 20.án, másikat augusztus végén. Alfa clubban is volt kemp. Már nemis tudom, hogy megvan-e az a diszkkó. Augusztus 20. - jó nagy fun volt jeee! :D Aztán már jöttek a levelek végül irány volt gólyatábor - tanárként - és elkezdődött egy újabb hajtás! :)

Végül pedig hallgasátok meg ezt a zenét: erről van szó! (= - My best dayZ of my life! *-* A tecktonik vol.5 albumából való - ugyanez szólt mikor raktam össze myvipre a képeket. Hátt - legyen még ilyen nyaram... sok!!!