2010. április 14., szerda

Take the Lead

Örömteli szívvel emlékezek vissza a Georgikon Talentumra! Lehet már írtam... nemtudom. Most onnét jött, hogy voltunk Hévizen. Méretet vettek rólunk a jövő táncruhájához, hogy majd elvileg a Regattán szerepelhessünk a Khelyiek és a Veszprémiek előtt teljes tűzerőben! Életem első táncfellépése 2009 nyarán - Sárgulási bálon volt! Akkor csak angol keringő ment, de igen látványos volt - utólag a videón! Belülről szemlélve kicsit paráztam: szokásos drukk, tudjátok... amikor vége lett az egésznek! Jött a vissza, plusz taps. Újból letáncoltuk az egészet! Meg kell mondjam, nem kicsit lettem szomorú, hogy vége a táncnak, és húzhatok haza nyárra. Nos ekkor akartam leginkább ittmaradni az egyetemen! Aztán a nyár után, újból összekovácsolódott a nép. Sőt kb 30-40-en voltunk: ám ahogy lenni szokás - a fele feladja, a negyede égőnek találja... vannak olyanok is, akik valódi párok, aztán szakítanak - na azokat sem láttam többet! :S Legtöbb ember buzisnak tartja ezt a fajta táncot, pedig szerintem nagyon jó! Fiatallá tesz, felszabadít... boldogabb lesz tőle az ember! Én megpróbálok a csapattal lenni, amikor van rá erőm. Sajna egyszer - bulekbálon volt olyan, hogy nemtudtam velük fellépni mert impactszerűen érkeztek a ZH-k! A következő alkalomra a visszatérés igen nehezen ment! Pedig a gazdászbálra készültünk!!! Kettő formáció... puff. Nehezen sikerült megtanulni, de végül ment a dolog! Az angol keringő formáció tetszett az idősebbeknek a legjobban! Megérte táncolni! Nekünk ingyen volt az egész! *-* Az utolsó fellépésünk a Georgikon Talentum-on volt! Úgyéreztem, hogy csukott szemmel is menne a tánc, néhány kisebb hiba előfordult. Nagy sikerünk volt és ezüstérmesek lettünk! *-* Úgyérzem, hogy az Egyetem büszke lehet ránk! Az utolsó táncórán tango-t vettünk! Na az az ami nekem nagyon bejött. Érzéki, és rendkívül látványos. Talán ez az ami legjobban feldobja az embert. A maradék hozzáfűznivalóm a dolgokhoz: ez a videó!

Igen ez a vezet a ritmus - az egyik kedvenc filmem... éppenséggel igen ritka, hogy nekem kedvenc filmem legyen szóval! :D A tangoval nemtudom milesz - gyakoroltuk, de lehet más rész jön! Azért én lelépem néha azt a pár lépést hátha! :D