2010. április 8., csütörtök

No easy way out

Hörr. Énis ilyenkor állok neki blogolni, mikor már aludnom kéne... hahó, genetika vááár 20 oldallal legalább! :S Ám ha most nemírok, akkor tuti megint kihagyok jópár napot! Noss nem épp tecktonikos a bejegyzés - fényévekről áll tőle: nekemis vannak mindennapjaim. ^^ Kezdem a legelején, az ezelőtti bejegyzéskor is tudtam, hogy a Húsvéthétfő egy nagy szopás lesz időjárásügyileg. Bejött az előre miszerint hűvös, esős, borult, szeles nap lesz! Locsolás... én locsolkodni? Meglocsolta az embereket az intenzív eső! Este gó kollégium - hús későbbjött, lementem elé, aztán gó fel. Melegfront szétcsapott vasárnap... hétfő este jött a hidegfront... forgolódtam rendesen, nemtudok aludni akkor. Kedd eltelt - táncgyakorlás, pedrókemp. Bexi kimaradt - de aznap éjjel legalább jól aludtam. Szerda hajtás! 10től 16ig órán! 17kor Hétköznapi tudomány, 18kor táncpróba - 19kor Georgikon Talentum O.O - 10 műsorral, utolsóként léptünk mi fel társastánccal - nem kis élmény végigdolgozni a Talentumot, utolsóként még beugorni táncolni! :D Jóvolt! Nagyonis jó! Az egész! Egyébbként ezüstérmesek lettünk, szóval megérte bőven! Hús talajtannal háborúzott - végül Superman visszatér c. filmet sem tudtuk végignézni a fáradságtól. A csütörtök rügybeszámolóval, kellemes sétával telt, nomeg a gyros is jó volt. Tetszett a D épület parkkemp - főleg, hogy mi napoztunk a többiek orra előtt akik órán voltak! :$ Aztán egy kis utazás, és itt vagyok! O.O Vár rám egy jókora genetika... nagy a vész, nagy!... húztam aludni! Jó8!