2010. április 23., péntek

Loco Tattoo

Uff - kész a tetoválás. Mellkasra ment. Nemvolt semmi az biztos. Odaértem a jó öreg zöldvillámmal - nagy Corsokemp előtte - majd fél 11re be is értem a megbeszélt időben. Kicsit hűvös volt... Vártam egy kis időt míg Andor beüzemelte a gépet! :D Aztán nekifekdütünk. Bizony fájt, nemvolt kellemes érzés. De mondjuk inkább ezt választanám, mint amikor egymás után kettő nagy tűt böknek a seggembe! :D Maga a tetkó nem nagy - kb 17-19cm széles és 8cm magas: fekete nonfiguratív. Kezdetben kihúzták az egyik felét, majd besatírozták... a kihúzás inkább jobban fájt, mint a besatírozás. Nem lehet belehalni szerencsére. Hát fáj és kész na! :D Engem jobban idegesített a zizegő hang, sőt amikor csontot ért - na az volt a durva, szegény gép erőlködött ahogy hallottam. Szerintem tuti elérte a tű a csontot, éreztem néha az egész testemben a vibrálást.. O.o. Aztán végeztünk - kb fél, háromnegyed óra lehetett..., lekenték, befedték, aztán gó meki - kis sajtburgerrel. Majd unokatesóm is megérkezett, végül ő vezetett haza! xD - Most már leszedtem a kötést, letisztítottam, majd bekentem a bepanten kenőccsel, majd ruha rá azt kész. Azért vigyázok rá, ne baszkuráljam folyamatosan... Este még lekéne fedni, szerintem jóljön majd. Csak most azért nem nagyon bíbelődök vele mert 50%-os a "részvételi" arány a szülők között. Apa tudja, de anya nem! (: - na majd beadagolom neki szépen. :D Szegény évekig féltette a bőröm, biztos nemfog neki tetszni, hogy egy nagy tetkó ott ficeg középen xD! Am nemnagyon fogom mutogatni, elég ha én tudom, hogy mi van ott! :D