2010. április 18., vasárnap

Nomore Turning Back

Tudod... nem amiatt vagyok "hisztis" mert alapból..., hanem te hozod ki belőlem az akcióiddal. Míg másnak könyörögsz, addig elvárod tőlem, hogy én könyörögjek... - te nemtudod értékelni azt a sok jó dolgot, amik nekem mérföldkövek. Te leszartad, hogy mi félévesek voltunk, leszartad, amikor rosszul voltam... leszartad a születésnapomat. Mindenkitől azt hallom, hogy nem érdemelsz meg engem... meg hogy bárcsak az én pasim is ilyen dolgokat művelne akkor boldog lennék. Hát most hallgatok másra! Mert igazuk van, csak én vagyok kurvavak a szerelemtől... Téged sehogy sem lehet(ett igazán) boldoggá tenni! Nemcsoda, hogy szarulesik nekem. De te ezt is le fogod szarni ma és ugyanúgy bebaszol majd alpári módon mint tegnap ahogy sikerült! Az utóbbi időben Húsvét óta az antiszociális viselkedésed megütötte a maximumot! Nem véletlenül történt a keddi eset. Történt, mert történt! Én téged nagyon szeretlek, és még szeretni foglak.... Gyakorlatilag minden tökéletes volt veled. Végtelenül nagy szíved van!!! De az őrült elveid, és gondolataid, az egészet értelmetlenné teszik. Nembírom tovább. Elég volt! Végleg... Fájó szívvel: szakítok veled.
Majd lesz olyasvalaki, aki megbecsül engem. X ezer ember közül nemén vagyok a legszarabb! ^^ A kapcsolatszüneteltetés a leghülyébb dolog, és ürügy amit valaha hallottam. Mert amikor a nő ilyenen gondolkodik, annak sosem lesz jóvége. Ezt mások és saját keserű tapasztalatomból TUDOM! Egy ideig, jó pár évig nemkell a közelembe jönnöd. Talán utána majd szóbaállok veled. Így nekem könnyebb lesz, hogy neked milyen lesz, az engem már nemérdekel. Te meg leszarod szóval!