2010. január 1., péntek

Aloha 2009

Nemsemmi szilveszter volt ez! Most először barmultam a tűzivel a fényképezőgép előtt! Ennek eredménye: [Uccsó képek az évben...] Richie B.vel kezdtük az alapozást! Nemvolt cél a berúgás... pláne ne emlékezzek semmire... inkább a jókedv amit beállítottunk fejenként 1 liter forraltborral. Persze nem szarral, hanem a 2009-es szüretelt szőlőből készült vörösborunkkal hajrá! Aztán irány a lezsírozott bulihely! Sajnos az itthoni mikró nemjött be! Túl kevesen voltunk... mondom ezt neeem... szilveszteeer vaan, ezígynemjó! Irány a falu eleje - házibuli! Nemtom... olyan mediumos volt, a muzsika megfelelt, de valahogy mégis kevesen voltak... ki merre hol!? jókérdés. Viccelődtünk egyet a tűzijátékokkal, majd gó Toponár! Ott viszont volt hajrá... 30fős házibuli yeah! Nem kevés alkohol fogyott el! Ekkorákat ocsmánykodni teeee! Éjfél a tűzijátékokkal telt, csak úgy zengett a világ! xD Mire 5 óra lettt, addigra az egész környék egy katasaztrófasúlytotta övezetté vált! Széttört üvegek mindenhol... műanyag poharak... sár... a többiről meg nemakarok tudni! xD 6 órakor már itthon próbáltam durmolni. Persze egy darabig még csak a jobboldalamon tudok aludni... :S A fülem totálvörös... szegény! =( Reméljük, minél előbb meggyógyul!

Visszagondolva a 2009-re: nemsemmi év volt! Az újévet kezdtük a garázsban unokatesómnál és Insane tesóval! Emlékezetes volt a 3 hetes februári hidegpárna! Az első vizsgaidőszak kitűnő eredménnyel zárult! Boss barátom megmutatta a Tecktonik albmot és a videókat! Ezzel következett egy teljes stílusváltás! Voltunk koncerten, jártuk sokszor a várost! Tavasz szépen kezdődött és mégszebben ért véget! A második vizsgaidőszak kissé "lazábban" sikerült! A nyár megérdemelt egy ötösalát! xD Lett piercingem... ami később még bővült kettővel! Lefényképeztem életem eddigi legdurvább szupercelláját ami máig a képeim közül viszi a pálmát! (a közvélemény szerint!) Volt vulkanikus naplemente! Gazdagodtam a légköroptikai jelenségek ismerettárával! Megörökítettem fényképen először villámcsapást! Projekt Feelgood szinte 99%-ig kész! Sajnos dolgozni nemsikerült, úgyhogy itthon tettem magamat hasznossá! Megérte! Voltunk a Balatonon többször csobbanni! Most először sikerült fürödni a legeslegdurvább melegben! A 2009-es gólyatáborban fotósként buliztam együtt a többiekkel! Az ősz fordulékony és szeszélyes volt! A tél első fele "lázadással" telt! Nagyon faja kis karácsonyunk volt - az egyetemen, és itthon egyaránt! Nomeg az új industrial és egy jóbaráttal való jó bulizás! Összességében ez a 2009... egy mozgalmas átalakulás volt!

Ám kezdődik az új év! 2010! Már maga a szám sem akármilyen... nemtudom mithoz a jövő! Előrejelezni is csak igen nehezen lehet! Remélem lesz munka, és sikeres lesz a tanulás is! Vannak célkitűzések... bőőven! Csak rajtam áll, hogy megtudom-e valósítani őket! Meglátjuk! Ezennel fejest is ugrok lassan az agrokémia rejtelmeibe, ugyanis 5.én szóbeli!!!


Egy egy felrobbant petárda akar lenni! ^^