2010. január 12., kedd

New divide

Hatalmas ostrom van jelenleg! - Kezdve a szar hétvégével, amit áttanultam, átidegeskedtem... tegnap bementem szőlőtermesztés I.ből vizsgázni! Balatoni Borvidékek tételt húztam. 24.es szám alatt! Mondom fasza... talán menni fog... kidolgoztam a tételt... az előttem lévő srác kihúzta a Szőlő alaktana tételt. (2. tétel) dekurvanagymázli, legegyszerűbb... igenám de mikor azt hallom hogy levélnyél helyett KACS köti össze a levelet a levéllel... azthittem kettéfejelem azt a bútort a tétellel együtt! miezte??? ekkora para nemlehet vizsga közben... vagy igeeen??? jólvan mondom... majd elmúlik. Sajna a srác repült egy karóval rendesen... Következtem én! Elkezdtem felsorolni az éghajlati tényezőket... ez ment egyébb. Kezdtem a borvidékekkel... ment úgy ahogy... aztán jött a kérdés: jólvan akkor most sorolja fel mind a 22-őt ami az országban van! O.O... wtf?omg! jóólvan essünk neki... már kiszáradtam mire a végére jutottam: jött ez a kérdés: jó akkor most kezdje úgy, hogy a legnagyobb területűvel - haladva a legkisebb felé! Gondolhatjátok... idegességben Somlót mondtam (az a legkisebb)... háát sajnálom uram de ez nem elég... ... :@!!! Mentettem ami menthető: de a másik srác tétele olyan könnyű volt... azt eltudtam volna mondani... erre: jó akkor mondja: Mi a biológiai nullpont fogalma? Azt tudtam, hogy hőmérséklet... és 14.es tétel... de hogy mi az... az már az idegességtől nemjött ki... szóval a hétfőm kezdődött egy elégtelennel, majd gyorsan kiderült a neptunba, hogy ösztöndíj aloha... visszafelé majdnem agyonütöttem valakit! Grrr! Elkezdtem tanulni a Kerttervezés C. tárgyat! Ment is... majd kómás fejjel bementem ma reggel vizsgázni... mondom egy laza 4es... teleírtam a lapot!!! Erre nézem délután a rendszerbe: KETTES! AZMEGMIAFASZOM??? nemértem... ennyire peches vagyok??? vagy mi?? és akkor mehetek vízgazdbol csütörtökön vizsgázni... fasza.. ha egyáltalán megvan belőle az aláírásom mert a neptunba nincs bejelölve! :S Plusz pénteken szőlő, csakhogy fasza legyen!!! Jut eszembe, a szőlővizsga: van most pénteken egy lehetőség, meg jövő héten a szülinapomkor...! Ha nem sikerül egyiksem, akkor lőttek annak a lehetőségnek, hogy 6 félév alatt befejezzem a szakot! Az pedig a halállal egyenértékű! Igen heves harc lesz a hét második fele, de még akkor sem lesz nyugalom! Jövő héten vár még egy agrokémia, és mégegy kollokvium... de az agrokémia! Ott mindent vagy semmit játék lesz! =( Szóval csak előre!