2010. január 30., szombat

It´s A Dream

Háát! Megérkeztem a kollégiumba! Totálmagány, unalom! Egyedüllét... nincs senkisem velem! Persze pénteken kiatököm jönne vissza? :S Nyomós oka volt a korai zurückknek! Gondoltam nagy hav lesz itt Keszthelyen, a diplomaosztóra meg hátha nemérek vissza, és abból baj lesz! Csak a munkámat végzem, és nemszeretném, ha csalódnának bennem! Munka közben... látva a sok végzős hallgatót... háát... bárcsak én ülhetnék ott... de az iszonyú messze van... 2 év! Mire én azt megvívom... és kitudja! Én reménykedem, hogy hátha... de még a másnapot sem tudom, hogy telik el! ... lehet ,hogy addigra már nemis fogok élni - vagy lehet, hogy az ölembe hullik egy rakat lóvé, aztán megvásárolom magamnak hehe! :D Nemám! xD
---------------------------------------------------------------------------------
Gondolkozván az a diploma... az egy akkora nagy érték, hogy csak na... mennyibe is kerül egy olyan??? A befektetés - hogy a szülők egyetemre járatnak??? Több millió forint... több millióért egy jövőt kap az ember - ha jól kezeli akkor a legerősebb fegyver, ami csak a kezébe kerülhetett valaha! Az egyetemen sokminden történik, rossz és jódolgok egyaránt! A rosszak elenyésznek, a végén a sikerélmény és a szép emlékek maradnak! Persze ha valaki végigjárja ezt a nehéz, zord utat!
---------------------------------------------------------------------------------
Nekem rengeteg jó élményem van az egyetemről... igaz régóta ittvagyok! Nemcsoda... Hol hullanak el az emberek menetközben? Szerintem a lustaság és a nemakarom játszik szerepet ebben! Ha valaki népszerű akar lenni, az könnyen hasalhat! Aki meg nem népszerű, az meg végez! Buli - vagy tanulás??? A tanulás fontosabb, de a buli csábítóbb! Véleményem szerint az egyetemi hallgatók 95%-a ezzel az egyensúlyi problémával küzd! A baj: ha valaki leszarja az életet- akkor az stréber... és kimarad egy csomó jó dologból! Ha viszont valaki a tanulást szarja le... nos akkor max egy évet adok neki... itt! Egy évig kánaán - utána hét szűk esztendő! Nehezek a vizsgák - de ha úgy jön ki az ember: na ez a vizsga is levan tudva - akárhányas... akkor már megérte előtte szarakodni nem???
---------------------------------------------------------------------------------
Az én problémám inkább a halasztgatásokkal van... áá majd holnap... neeem.. mindent az utcsó pillanatra... na igen és ekkor vagyok igazán szarban mikor mindent útoljára... jóó persze... de mondjuk ha vízgazdból az első zh-m 4es lett volna ( a második 4es lett) akkor megkaptam volna a megajánlás - eggyel kevesebb stressz a vizsgaidőszakban! Vagy zöldségtermesztés... ottis... erre én hülye nemtanulok alaposan - a zh 3as de az csak az aláírásra elegendő... persze ottis időben kell kapni... és amikor elkezdődik a szezon akkor nemnagyon tanul az ember... nos eztkéne kiküszöbölni!
---------------------------------------------------------------------------------
Új félév van - az esélyt is megkaptam! Néhány tárgy kiüthető a megajánlással! Itt a társastánc is... meg az edzés is... nos akkor újra! Aktív életet akarok élni! Akaraterő a kérdése az egésznek! Ha ez megvan - akkor meg úgy vehetem át a diplomát mint a huzat! ^^ Na mondjuk a nyelvvizsga is kéne... de aztis mikor? Nyáron? Akkormeg dolgozok... - gyakorlat nélkül meg nehéz!!! Énis ottakarok állni és átvenni azt a diplomáát! Ez már nemcsak egy cél! Hanem egy álom!!! *-*
---------------------------------------------------------------------------------
A továbbiakban ha visszakanyarodunk a napimenüre - akkor kaptunk egy intenzív havazást! Keszthelyen 3 cm esett! Kaposváron meg nulla! Budapesten meg harminc centííí! Mázlisták! :D Azért kattintottam pár képet az itteni viszonyokról:
FOTÓBLOG Nemnagyszám... de az a fás intenzív havazás azért odabasz! A hó ropogós... olvad..., úgytűnik az ország közepe és kelet járt jól! Dunántúli kollégák jó ha 5 centit leshetnek! :D:D Nahm irány unalmas időszak... :S