2010. január 17., vasárnap

Difficulty: Impossible

Agrokémia... hajnali 2óra van... máskor csak buliban maradok fennt ilyen későig... :S Nemvagyok éjszakai betyár... minek kifordítani a napomat? Örülök, ha látok napfényt ebben a rohadt időben... kezdem nagyon unni már ezt a folytonos szürkeséget, a nagykabátot, és a kibaszott mínuszokat... de már a hóból is elegem van. Délelőtt voltnuk a városban kicsit megmozgatni magunkat: 2 órás edzéssel. Visszafele még eltoltnuk egy McDonaldsot.. gondoltam - sok szénhidrát, meg a fehérje - már amennyi van abban a cuccban... talán elég lesz a szervezetnek... kb 500 kalória lehetett... - lazán el is tüzeltem sztem. Hízni nemtudok, tehát utólag kell pótolni a szervezetnek a kalóriát. Bevált terv az esteedzés - utána kaja, majd pihi! Így minden fehérje, szénhidrát az építkezésre fordítódik! A meki fele Ani integetett nekem, de annyira csípős volt a levegő, hogy nemnagyon sikerült észrevenni. Ajj - rohadthidegennekistevagyazoka! Hazaérve pihi, majd agrokémia... majd egy kis idő után gó eszedni a fenntmaradt díszeket, egyébb. tudom késő van rá, de előző hétvégén képtelenség volt - 4 vizsgára készülve! Mostis lesz kettő de legalább lesz olyan nehéz mint az előző négy. Agrokémiából meg nemlehetek szar mivel második legjobb zh-t írtam... ELSŐRE! Tehát teljes ostromra számíthatok, biztos mindenbe belekérdez az a vizsgáztató, hisz aki jó zh-t írt az elvileg majdnem mindent tud! =S Szóval a t ELSŐ helyre került... msnen ritkán vagyok fennt... netelés minimálisra korlátozott... Semmi kedvem sincs UV (IV)-zni a születésnapomkor! Pláne semmi kedvem sincs, hogy a digitális leckekönyvben egy piros sáv jelezze ott nekem, hogy nem teljesítve!!! Na de most gó alvás... holnap 8kor újra teljestűz! Éljen a tea és az energiaital!!!