2010. január 26., kedd

Moonhalo

Tartanak a szünetes napok! Tegnap nagy volt az unalom... bár takarítás meg egyébb ilyen házimunkák miatt gyorsan teltek az órák... igazából a napnak volt értelme, csak olyan egyszerű volt. Nyugis miegymás. A nap halványan fénylett át a felhőkön... a jégkristályok előhozták a melléknap jelenséget - elég fényeset, szóval lefényképeztem! Estefelé a hold körül megjelent a 22°-os halójelenség! Ne a játékra gondoljatok! Hanem egy színes karikára a hold körül! Nem izgis, de annál ritkább! Pláne ennyire fényes azért elég ritka! Feltöltöttem őket a spaceweather.com oldalára ide. A nap folyamán még készült egy videó is: youtube.com A kép és a videó hangulatos körülmények között készült! Ropogó hó, holdfény, csendesség, hideg. Különös volt! Ma reggel láttam, hogy főoldalra került ki a képem! Ez azért jól esett! Bár nem én vagyok az oka neki, hanem ez a szép jelenség! :) Gondoltam beküldöm!