2010. január 24., vasárnap

Longest Road

On the move! Tegnap... whöáááá, vagyis möhááá - és úgy estem ki ma 11-kor az ágyból. A szemeim égnek, gyomor másnapos tüneteket produkál! :D Bizony! Méltó szülinapi party volt! Felmerült már tegnapelőtt a terv, hogy gó Pécs - Sörház! Aztán ugye el is jutottunk a tegnaphoz! Este 9kor nagynehezen elindultam itthonról! Kibaszott hideg volt, olyan csontrepesztő na. Bossnál Dorin megcsinálta a hajamat, küszködtünk vele egy darabig, de sikerült! :D Majd gó Ifihez, autócsere - bekevertük a piát! - Koko vezetett, ő kapott sok Redbullt! xD - a Pia: 1 üveg 1 littyós vodka + 1 üveg gyömbér... Még ígyis ütött mint az ipari áram. Plusz volt sör stb. Pécsre érve kicsit sokáig tartott míg megtaláltuk a sörházat. Akkor már nagyban ment a hülyeség! Miért is ne! :D A buliba benézve - nos szerintem nagyon frankó volt! A társaság teljesen más mint Kaposváron. És több a totálrészeg. :D Volt olyan aki támaszkodni akart a pultra csak "elvétette" aztán zutty! A buli nagy volt! Boss meg adott a dolgoknak! Egyszercsak eltűnt, majd hallottam a nevemet a dj-től és a boldog 24.et! Jött a Madonna Celebration... mondom neeee! xD Majd a Bad Romance... hogy miértis? celebration - ünneplünk... bad romance - a szerelem rossz! Mondom sztem most bulizzunk! :D Megéri! Hajnali 4kor vége a partynak - majd gó meki, majd gó hóm! A kék angyal rejtélye még fennáll! Úgyhogy ezt még Sipivel meg kell oldanunk! xD Köszönöm a srácoknak ezt a születésnapi bulit! Jobb nemlehetett volna! Születésnap alkalmából viszont csalódtam emberekben: csalódtam negatívan, csalódtam pozitívan. Volt olyan ember, akitől többet vártam volna... na de mindegy! Egyesek szerint a születésnap nem nagy szám... ám ha mellétesszük a sikeres vizsgaidőszakot... akkor így már más nemde? Ha összegezni kell, akkor ígyis túlléptünk a szinten! Jó kis szüleenap volt megkell hagyni! (Y) Kössze skacok mégegyszer!