2010. január 21., csütörtök

Mission Complete

És vége! 12-szer vizsgáztam a 3. félévben. Nemszámítottam bele a zárthelyiket! Nost most tényleg vége! A Neptun rendszerben a leckekönyvem csak zöld blokkokat tartalmaz! A piros a rossz, a hiányosan teljesített tárgy, vagy azláírás megtagadva! Szerencsére egyik sem maradt bent a rendszerben! Nem kicsit fáradtma le a vizsgaidőszakkor, sok volt a korai kelés, késői fekvés... otthontanulás, itt tanulás. A végére már igencsak elkoptam! Ha megnéznék az időpontokat és a jegyeket! A jójegyek többsége karácsony előttre tehető, a rosszabbak inkább januárra, ahogy kifáradtam, úgy a teljesítmény is csökkent! Sajnos környezettechnika C tárgy ki lett lőve... megcsináltam volna, csak az én beleegyezésem nélkül tették át az órát csütörtökre, amikor délután 6-ig voltam... ez meg kezdődött 2-kor. (N) Mindegy, a C nemszámít! A másikat sikerült megcsinálni szerencsére! Voltak nehéz vizsgák - nehéz hetek. Egy hét alatt 4 vizsgát csinálni kurvanehéz - mi van akkor, ha 6-ot kell??? Az én szememmel nézve képtelenség jóra megcsinálni! Vagycsak én nem fordítok annyi időt rá! Aki melleetem volt - annak nagy tisztelet a kitartásért! Nem egyszerű eset vagyok vizsgák közben... a legkisebb hibára, beszólásra, izélésre is robbanással reagálok! Vizsgaidőszakban jobb elkerülni! Akkor meg főleg, ha elégtelent kapok! Szegény cicus is kapta a gyűrődést nagyívben! Rájöttem, hogy nekem elzárva kéne élnem a vizsgaidőszakban. :D Vizsgázásból átlagembernek tartom magamat! Kapok elégtelen, de jeles eredményt is! Az elégteleneket kijavítom! A mostani vizsgaidőszakban kétszer kaptam elégtelent, perse mindegyik kilett javítva! (legendás szőlőtermesztés esete). Az agrokémiától féltem a leginkább! Rettegtem tőle! Műtrágyaismeret volt a beugró és 12 tétel volt 3 részre bontva - én a 4est húztam ami egy igen könnyű tétel volt! - Makker! :] Sikerült kellemes közepessel! Van aki még holnap vizsgázik, nekem tegnappal bezárult a kör! Mostanra már az üres szoba van itt, szobatárs gó hóm! Összepakoltam, rendet tettem! Holnap nekem is gó hóm! Elkaptam a náthát, szóval most azt kell kikúrálni! Egészen jövő hét péntekig leszek pihenőben. Megérdemlek egy hét szünetet úgyérzem! :D:D