2010. január 7., csütörtök

Open fire

Háát - ez a hét nemnagyon sikerült jól! Hiába a vizsgák... csak mégtöbb lett! Jövő héten folytatódik a vizsgakavalkád... szarkedv, fáradság miegymás lett úrrá rajtam! Jövő héten jóval nagyobb erőt mozgósítunk a tanulásra! Nemcsak én voltam szarkedvű, hanem más is! Cicca útálja a havat! Hát most leszakadt 20 centi Keszthelyen! Itthon pedig 30 centi! Alig akartam elhinni, balhé is volt belőle mikor Metneten aztírták, hogy 10cm-es hódarabok hullottak az égből! A radar alapján lehetséges volt! Mégis egy jókora délutáni msnvita tudott csak meggyőzni! A metnet moderátorai idősek, nemnagyon vannak hozzászokva, hogy én ha bizonyítékot kérek, akkor engem hidegen hagy más vélemény! Na de mindegy - két külön korosztály - bár az egyhetes letiltás után már nemigen lesz kedvem írni... ott az észlelési napló - talán az észleléseimmel nem hazudok! =)

Hazafelé gondolkoztam egyébb dolgokon! Minek tetkót csináltatni, ha aztán megunom x idő után? A tököm csináltat... felesleges! xD A másik... talán megéri tanulni... bizony minden félévben rájövök... de állandóan bukta az egész! Meglátjuk... egy növényvédelem kettes van! Azt hagyjuk mert nehéz! :D A többi 3-5... stb, viszont a maradékból is legalább 3as kellene! Sőt - agrokémiából tuti többet akar kinyújtani a tanár belőlem... hisz második legjobb zh-m lett... :S ajjaj - ez így enmnagyon jó! Sajnos be kell vállani a koránfekvést és a koránkelést! Ígyis lesz egy hét szünet a vizsgaidőszak után! Ott lehet pihenni! Sőt a születésnap is lassan jön! Ugyan nemtudom, ki fog eljönni! Nemolyan nagy szám! Meg még messze van! De azért megpróbálom megünnepelni! =)
Az industrial pc szépen gyógyul! (Kössze cicca!) - Már nem piros, nem dagadt a fülem... mostmárcsak a hosszú belsó gyógyulást kell kivárni! A baloldalamon még mindig nem aludtam... pedig szerintem már lehet, de olyan fáradt voltam gyakran, hogy nemszámított! - Hiába - tart az egyetemi harc! :S