2010. március 26., péntek

50%

Ez a hét jó volt. Az első három nap viszont teljesen halott voltam. Pest kivett az erőmből. 2 órát aludni hétfőn... reggel még szőlőtermesztés. uff. A többi órára is bementem, ahogy tudtam. De amikor vízszintest értem. Naaa akk vége volt a világnak. Felkelés után meg zombimód két órán keresztül. Este meg szépkilátós, estés, hogyismondjam! :D No comment! :D Kedd már jobb állapotban telt. Délután cicával irány a Keszthelyi vadiúj NewYorker. Olyan jó tengerződ pólót kaptam! *-* Plusz vettünk pár halat: szegények kicsit rázkódtak az út során! xD. Elmentünk kirándulni is! Nagyon faja volt. Este Bexibuli - retróprattttty. Azon is dolgoztam. Plusz a hétköznapi tudományok. ... Szerdán este megent halott voltam. Csütörtökön konténerpakolás... délutánra kettéhasadt a fejem. No este meg Felezőbál! Igen!!! Felezünk. Elméletben is meg gyakorlatban is. Legalábbis eddig úgyvan. De ha lustálkodok akkor változhatnak a dolgok rossz irányba... A bál maga jó volt, jó kajával, jó hangulattal. Erőm kevés, de jókedv sok. Végül valamikor 3kor beadtuk a kulcsot - irány alvás. Ritkán aludtam ilyen mélyen, mint akkor. Ma reggel madárcsiripelős, verőfényes napsütésre ébredtünk. - Mire felkószáltam, addigra 10 óra volt. - Mehetett egy összepakolás, majd irány hazafele! A délután a projekt feelgood utolsó lépéseinek tervezésével telt. Talán nyár végére 100%-os lesz! Olyan hatalmas a projekt, hogy most kb 95%-nál jár! :O Ez a hét igen sűrű volt. A következő már a régi kerékvágás lesz elvileg: tanulás, beszámolás... szünet??? április 1. szübet? wtf - akk mégsem. O.o