2010. március 26., péntek

Hungexpo - Tuningshow

Régen írtam már. Valahogy nemvolt kedvem meg időm írogatni. Majdnem egy hete? Mission failed. Végül nagy nehezen összehoztuk - közösen mentünk, egy autóval fel a veszélyes nagyvárosba! Bossék két este is azon harcoltak, hogy legyen valami. Még a hilton szállót is felhívtuk szoba ügyben, de betelt. Na persze, miis az utcsó pillanatban keresünk szobát. Szóval csak egynapos túra lett belőle. Egynap viszont elég volt arra, hogy végrehajtsuk a látogatást! Vasárnap 8kor indultunk - kicsit későn. Fél 11kor már gyalogoltunk a Hungexpo - Tuningshow autókiállításra. Nemnagyon érdekelnek az autók, mert tudom, hogy ilyen atom verdáim sosem lesznek. De amikor megláttam azt a csillogást belépéskor! Már tudtam, hogy bőőven megérte kipengetni érte a 2500 mánit. Annyi autó volt ott, hogy súlyos bőségzavarral küzdöttünk! Olyan autók voltak ott, amit az ember, jó ha az életében egyszer lát. Amit belinkeltem ide képeket... az a néhány darab az 500 képből ami ott készült! Rengeteg különleges verdát láttunk. És az igazi klasszis! A Lambo *-* csak egyszer adja az élet, hogy vezethessek egy olyat! *-*. Ígyis életem egyik legjobb napja volt ez! Néztünk driftversenyt - két Nissan Skyline szépen otthagyta a gumit az aszfalton. Talán vissza a jövőbe? Neem - viszont volt egy Delorian is. Ugyanolyan... tudjátok - mint a filmben! *-* Az egész kiállítás egy többhektáros teremben volt! Kb 4-5 óra volt mire végigmentünk. A végén már nagyon nyűgösen éhes volt mindenki pfff. Majd megtámadtuk az Arena plázát. - Vigyázz Zara, és Meki: jövök! Érdekes! A kajánál - kb másik 500 ember volt körülöttem, és egy sem figyelt fel rám... ugyanez Kaposváron nemlkétezik. Ott mindenki néz mint a birka -.- Mégis hogy lehet ez? Úgy hogy Pesten szarnak egymásra az emberek. Nemis csoda, ha ott ilyen dögnagy, rohanó, eseménydús élet van... Az Arénából kiérve. - Nagynehezen, mivel alig találtuk meg az alsó parkolóházban a verdát. - Mentünk a Westendbe! Mindkét "pláza" kb akkora volt, hogy egy nap alatt képtelenség végignézni! A westendet górcső alá vettük. A sétányok az utcák. Háromszintes dögnagy épület - elől valami niagaraszerű vízesés eszméletlen jó friss levegőt teremtett. Volt ott megszámláhatatlan üzlet. Voltak olcsók, és voltak olyanok, amiket Kaposváron sosem látsz! Egy divatbolt - benne 20 cipővel - cipőnként 50-60ezres árakkal. Vagy épp sikerült vennem egy bordó csőfarmert egy farmererdőben! Nemis beszélve arról, hogy életem legjobb forró csokiját ittuk egy igen elegáns caféban! *-* Ottvolt a Valter az igazi márkés öltönyökkel. Vagy a karórás - millós órákkal. Maga a nagyváros este már nyugodt volt. Alig ment autó - hát vasárnap este... mindenki alszik, pihen, készül a hétfői rohanásra! Sipivel még bementünk lasergame-ezni kicsit. Majd beültünk egy igazi hangulatos Budapesti kocsmába, bár nekem csak az energiaital jutott: Redbull: 650ftért! Kössze Balázs a meghívást! :O Maga a kocsma - hát csak mi ültünk benne - este 11 volt. Szóval... Úgydöntöttem, átveszem a volánt, így Bossék 4-5 korsó sör után már elvoltak! :D Noszogatni kellett az embereket, mert nekem másnap 5kor kelés, hogy beérjek Khelyre. Némi kalamulás a városban, egy automapa - egy főút. Hajnali 2re már itthon voltam. Hát skacok - kössze mindenkinek! Ez a vasárnap... odabaszott. Elég rendesen. Egy darabig nemfogok látni nagyvárost - mert most visszatért az élet a régi kerékvágásba: hajtás, tanulás, zárthelyik! De sosem fogom elfelejteni ezt a napot! *-*

Jut eszembe! Katt a képre de vigyázz mert 5 megás a nagykép! Jahm és sajna a rafeee.extra.hu megszűnik szóval a kép a freewebről származik!