2010. március 4., csütörtök

The Lion sleeps tonight

Gondoltam írok... Fejedelem hazament, Cicus szintén. Vezérrel később edzés. Szóval most lehet... Sokat gondolkodtam azon, hogy mi mikor mehet el aludni... fasza. Van aki éjjel virraszt, majd nappal délutánig alszik utána. Van aki délután már alszik, reggel meg korán kel! Van kötelességből eredő fekvés, illetve kedv szerinti zutty! Én kötelességből fekszek, próbálok - bár elég szűk az időkör - 23 óra, illetve éjjel 1kor fekszek, attól függ. A reggeli kelés általában mindig az órák előtt 1 órával szokott kezdődni, abból félóra míg észheztérek, másik fél mire rendbeteszem magam, és odaérek órára. Ezután félóra és a gondolatmenet is működni szokott. Szerintem 7-8 óra elég az alváshoz ilyen korban. A 6 óra már gondokat okozhat másnap este, az 5 óra illetve kevesebb, degenerált állatot csinál belőlem. Dühkitörés, figyelmetlenség kijöhet belőlem másnap... illetve korai kelés. Én monotonan fekszek, mindennap ugyanakkor - de ez még mindig jobb mint rendszertelenül! Bulik utáni nap - pláne mikor 5kor fekszem = degeneráltság... De ez csak egy nap! Amikor éjszakai árurakodás volt - bevallom nemvolt rossz! Sőt! Egész jó volt 15°C-ban dolgozni, miközben nyári nappalokon rekkenő 35-37°Cos hőség tombolt! Az első két nap volt szar - utána nemzavart, hogy éjszaka dolgoztam. A biológiai óra két nap alatt átáll. A munka végeztével szintén két-három nap kellett a visszazökkenéshez. Akkor emlékszem olyanra, hogy délután 17:00-kor bealudtam - hajnali 3kor meg ébredés, kivágott az ágy! Mindezt nyáron mikor kurvajó volt - hajnalban kuss van, egy ember se jár, a főuton jó ha 10 percenként megy egy autó... ez tetszett! Az éjszakai ébrenlétnek csak buli illetve lan alkalmával vagyok híve. Vagy esetleg ha jól jön ki a társaság, másképp a gépet is itthagyom. Hétköznap alap, hogy este fekszek, reggel kelek. Hétköznap az élet nappal van! ^^

A fekvés - kelés dolog? Leginkább akkor szeretek feküdni, amikor már úgyérzem fáradt vagyok - ha ehhez kint eső társul, kellemes csatidobolás, akkor max 5 perc, és a rendszer éjszakaiba vált. Máskor gondolok valamire - aztán úgy alszok el. A reggeli kelés verőfényes napsütésre jó. A téli vizsgaidőszaknál kivolt a tököm amikor kötelességből vaksötétben keltem, majdnemhogy sötétben mentem át vizsgázni. Ezt útálom a legjobban pff! Téli szürkeségre kelve alapból szarulvagyok. Havazásra kelve meg alig bírom összeszedni magamat, hogy megörökíthessem! Esőre nyugisan kelek! Nagyonis!

Ébresztést útálom, főleg ha elalvás után ébresztenek. Néhány ember kivétel, a többi erősen féltheti az életét! =) Reggeli ébresztés - írtam, hogy kell félóra mire rájövök mivan. Ha mélyen alszok akkor még az ébresztőórát sem hallom meg. Volt olyan, hogy beindult a tűzjelző! Harsogott a folyosón, másnap a szobatársamtól hallottam hogy vaklárma volt... és ha éleslett volna? Akkor sztem arra ébredek, hogy nyaldossák a lábamat a lángok... vagy még arrase.! :O Na jóólvan! Megyek - van még dolgom! ;-D