2010. március 14., vasárnap

Hungarian DJ Festival

Szombat délután van! Miaszösz? Este? Menjünk a városba kemp. Nade még ott a hétfő is pihenőnap. Hát ebből Pécs lett! A sörház zárva. - Nightinfo.hu be. Egyből láttam, hogy Az Expo Centerben lesz egy ilyen nagyobb Pratty! :D 14 DJ nyomatja a zenét stb! Na ez jó lesz! Menjünk el! Teljes harci díszben hadd szóljon! Bosséknál megcsináltuk a hajamat! Kösszi! =) Majd felszedtük az embereket a városban - irány Teszkó - kis innivaló sopping. Én energiaital, mert most hajrá sofőrködés. A többiek, sör és vodkagyömbér. :D Már a vásárlás során jött a turisztikai látványosság szindróma. Pécsre kb fél 1kor értünk be. Az Expo center távolról kicsinek tűnt. Na jólvan, noszogatni kellett a srácokat, hogy irány befele. Nagy sor látszatára egész gyorsan ment a dolog. Fémdetektor stb. Kabát letét - irány befele. Arra gondoltam, hogy majd nem tűnök ki a tömegből, biztos lesznek egypáran ilyen extrémen. Volt néhány durva fazon, nade nem egy ember nézett meg. Aztán? Nézzen csak! ^^ Van aki ezazz haverozott, van aki, dedúrva a hajad. Namondom... Elhárítottunk minden külső támadást, ami felém irányult! Nemkérek senkiből! Cica 170km-rel odébb Falóban, nekem ő kell! ^^ Beérve a terembe! Hát majdnem Disco's Hit! Hatalmas. Boss el volt ájulva: te jó ég mennyi ember van itt! Kapásból 2000 biztos volt a teremben. A zene kezdetben fasza volt. Aztán vártuk a váltást. De nem következett be! Atom monoton volt 4 és fél órán keresztül. Élveztük, de a végére már unalmassá vált! Amikor táncoltam, mindig, minden 10. lépésnél üvegbe botlottam! A végén már egy szeméthalmot söpörtem össze magamelőtt! A legjobban az tetszett, hogy ment az illető, nézett, majd elesett az üvegekben! :D Valamikor fél 5 tájban meguntuk a dolgot, aztán irány haza! Jóféle party volt. Nem a legjobb, de itt is jártunk - elmondhatjuk! :D Maga a buli egyébbként megérte a 10/10-et! Bár a pénzért többet vártam volna! Boss: Rafi, ha nem írod ki msnre, hogy 10/10- akk elmegyek hozzátok és felpofozlak! :D Ezazz! :D