2010. március 3., szerda

Third watch

4 metaxaredbull és két normál redbull után írok... Nemkönnyű sajna! xD Az idő 4:30 yeahh. Délután jobban rottyon voltam - tőzsdein eltudtam volna aludni. Itt meg pörgök bázze! Noss egy: Hazamenet, pihenés, majd egy kis esti séta után megnéztük a college-t. Jóféle film volt! :]. Majd elkezdtem készülődni, azt jóéjt cicának. Aztán gó a kallaszikus kedvenc: a Bexi Club. Kezdetben is látszott, hogy sokan leszünk. Éjfélkor már gyülekező volt! A zenét Bozot és Dj Lada szolgáltatta. Én fényképeztem - a szokásos jó kis műszak! ^^ Tetszik nagyon! Kellemes tömegben el lehetett férni, de mégsem volt ritkás. Képek készültek! Volt jókora baromkodás. A mostani bulájon a mentősöknek is akadt dolguk. Kedves ismerősöm nemnagyon mérte fel az erejét. Szegény kiscsaj térddel elkapta a márványpadlót. térdkaláscstörés lett az eredménye! :/ Meg fog gyógyulni ne aggódjatok! =). Nagyon jó zenék mentek. Lehetett tombolni a klasszis előre hátra menettel, vagy az advanced tck-val. Jójójó! Ért olyan atrocitás, hogy valaki fejbevágott a hajával... minimum 4 lépés biztonsági táv kössz! ^^ Villanykapcs után segítettünk összepakolni a szajrét, aztán irány pihi! Összeségében fasza partin vagyunk túl! Sőt talán az egyik legjobban sikerült pratttty volt ez 2010ben!! Na alvás... ZzZzZ