2010. március 31., szerda

Fedde le Grand

Vége a hétnek... illetve a hajtásnak. Örökzöld beszámoló megvan - amiért elmentem oda! ^^ Ez a pár nap viszonylag gyorsan telt. Jó volt. Nekem tetszett. Kedd este rotty, tanulás közben aludtam el... erre éjfélkor hús zörög - gó lefele mert 100nál is többen vannak a prattyon. O.O Namondom megér egy próbát! Hát nem egy hatalmas buli lett belőle? :D Jókora funnal - ment az ökörködés rendesen, meg a tecktonik - végre lehetett mozogni - mert ugyanis el lehetett férni yeah! :D Sőt! Egész jó zenék mentek! BacknForth-ot hallani ott? Most hallottam először. Megszólalt az infinity is - régi 2008-as őszi hangulatot adva a helyiségnek! Tetszett a dolog! A mainap eltelt úgy ahogy. Beszámoló sikerült! Órán voltam - hamar vége lett! Az utazás 4 órát felemésztett érdekesnél érdekesebb dolgokkal. No comment! Most viszont úgytűnik a szünet tanulásból fog állni, mert igencsak megindul az özön a következő héten! Más ötlet nincs! Habár van, de az marad nálam! :D