2010. március 16., kedd

The thing

Képzeljétek. Beszóltak... háhh. úgynézek ki mint egy kurva. Aha - namost mit gondoltok ki szólt be? Egy olyan ember akit a fél egyetem a LÉNYnek tart! xD Egy olyan ember aki nemtud összadni két darab egyjegyű számot (a csoportja szerint)! Legalább mondta volna olyan, aki nálam jobban teljesít. Nemvagyok kimagasaló tudású, de az ilyenek egyenesen szánalmasak, akik a közelembe sem érnek, és így pofáznak. Ez kb olyan mint a Batman filmben a Pingvin bazd. Aztis bottal piszkálták! Bár itt a bot is lerohadna. ^^ Nomeg magasból leszarom, hogy kinek mi a véleménye, úgy képenröhögtem a gyereket, olyan csapadékosan, mintha záport kapott volna. xD Utána sztem kifacsart a hatméteres tetves szakállából egy pohárravalót! ^^

Egyébbként érdekes. Tegnap majdnem kitöröltem a picsába mindent. Iwiwről repkedtek az ismerősök, myvipről repkedtek. Játszottam a blog végleges törlése gombbal, a hotdogprofiltörlése gombbal. Az extra meg úgyis megfog szűnni márc 31.étől szóval. Nomeg naplót tudok vezetni úgyis, hogy más aligha olvassa el! ^^ Eléggé fura antiszoc hangulatom volt tegnap, két ember akivel tudtam normálisan kommunikálni - az Cicca és Boss. A mai napom szintén érdekesen telt. A bankba érve, látom, hogy a hívón a nemműködik papír volt. Én azért bizt kedvéért letéptem és végignyomkodtam: hát tényleg meghalt. Beáltam az egyik sorba. Mire én következem, újból beindult és a kis szerencsecsomag közölte velem, hogy húzni kéne sorszámot. Nagy nehezen de húztam. 15 várakozó ügyféllel előttem. kössz. Fél órát vártam, egyetlenegy nem fogyott el belőle. Hát akk jólvan. Végül délután sikerült kilőni a dolgot. Nagy nehezen. Ja meg a faszom televan ezzel a téli idővel már. Egyáltalán nem akar kimelegedni, reggel hózáporban kellett mennem. Jee. (N)