2010. március 2., kedd

La La LaLa

Annak a növényvédelem órának is előbb-utóbb vége lett, persze szólított a természet rendesen! :/ Nehéz végigülni egyhuzamban 3 és fél órát... A pénteki nap teljesen ellentétje volt a csütörtökinek! Szakadt az eső! Éjszaka meg párosult mellé a viharos szél is! Mindenesetre jól aludtam! A szombati nap tanulással telt, délutánra kisütött a nap - irány kifele - az udvar is rendbelett téve! Metszés, és a téli szemét eltakarítása! Meg kell hagyni, most jól néz ki a dolog! :D Este egy kis kirúgás a hámból - a vasránap meg úgy eltelt mint a huzat! Nemis baj! Visszaérve, kellemetlen meglepetésben volt részem. Mondom ilyen nincs! De mégis! :D Pff. A hétfői nap faján telt! Kezdésnek Cserszegen indítottunk a friss - zápor utáni levegőben! Meg kell hagyni a koránkelést ellensúlyoztam két energiaitallal, jól jött ki az egész! Megszedtünk fejenként 200 szőlőalanyt! Úgyhallottam összesen 3400-at szedtünk O.O! Délre végeztünk vele! A kóterban gondoltam egyet... irány cicussal pedró! Kiadós rántott sajt után egy kis tavaszi séta a strandon! mmm Majd egy jó kis alvás. Tegnap késő délután még a tánc is hátra volt! Jive, Angol, Bécsi. Uff - meg még elpróbáltuk a két formációt is. Lehet mosni a ruhát! Csuromizzadt yeah. Végül végezvén gó koli újra! Leültem a géphez, olvasgattam a fórumokat! jön az észlelés: (Becsehely: Percenként 2 villámlás észak felé.) Ezután rögtön lestem a radart, nééézem: Keszthelytől 60km-re északnyugatra egy hatalmas zivatar tevékenykedik! Kinéztem a 4.ről - láttam, hogy "habos" a teteje, kb 10km magas lehet, majd be is villantott egyet! Ezekután már érthető, hogy azonnal be is indítottam a gépet! A képek és az animációk itt tekinthetőek meg: Metnet fórumhsz A piros linkekre kattintsatok! Megéri! Később leugrottunk egyik ismerőshöz! Épp a 20.at ünnepelte! Höhö! :D Ez a március 1.-e nem is telhetett volna jobban! *-* La La LaLa song!